DE GOEDE TOEKOMST
Ambulante ondersteuning

Toezicht

Privacybeleid

De Goede Toekomst heeft een privacyreglement waarin beschreven is hoe De Goede Toekomst omgaat met uw persoonlijke gegevens.

Om goede begeleiding mogelijk te maken, leggen wij uw persoonlijke gegevens vast. U heeft op grond van de Wet Bescherming Persoonsgegevens recht op bescherming van die gegevens. Hoe er met uw persoonlijke gegevens wordt omgaan, ligt vast in het privacyreglement. Deze kunt U onderaan deze pagina vinden.

Daarin is onder meer geregeld:

 

  • wie toegang heeft tot uw gegevens;
  • aan wie uw gegevens worden verstrekt;
  • hoe uw gegevens worden beveiligd;
  • hoe lang de gegevens worden bewaard;
  • hoe om te gaan met eventuele datalekken.


Verder is in dit reglement geregeld dat:


  • Er niet meer gegevens over u worden opgenomen dan strikt noodzakelijk;
  • Er vertrouwelijk met uw gegevens wordt omgegaan;
  • Alleen degenen die betrokkenen zijn bij de begeleiding aan u, op de hoogte zijn van uw situatie;
  • Er zonder uw toestemming geen informatie geven aan anderen; u recht heeft om uw gegevens in te zien;
  • u  De Goede Toekomst kunt verzoeken uw gegevens te wijzigen, aan te vullen of te verwijderen;
  • u De Goede Toekomst kunt vragen uw dossier te vernietigen wanneer de begeleiding is geëindigd;
  • Meer weten? U kunt als cliënt van De Goede Toekomst per e-mail een verzoek doen aan:

    info@goedetoekomst.nl


Hier kunt u het uitgebreide Privacyreglement bekijken:

Privacyreglement De Goede Toekomst


Klachten

Klachtenreglement De Goede Toekomst

Folder klachtenregeling



 


Aangesloten bij externe- en erkende geschillencommissie Quasir (voldoet aan Wkkgz verplichting)


Via onderstaand formulier kunt u het klachtenformulier opvragen of stuur een email naar info@goedetoekomst.nl


Jaarverslag klachten